środa, 16 stycznia 2013

Warszawa M-20 od Deagostini - ZACZYNAM PRZYGODĘ =D


Witam...

Deagostini wypuściło następną kolekcję do zbierania tym razem jest to metalowy, do złożenia (podobno nie będzie potrzebny klej), bardzo sentymentalny model samochodu Warszawa M-20 w skali 1:8.
Model jest duży dzięki czemu odzwierciedla wiele szczegółów zaś sporo elementów samochodu jest ruchomych. Budowa zapowiada się ciekawie a mówi to stary modelarz =)
Taką Warszawę miał ktoś z mojej rodziny a także w dzieciństwie stała na moim podwórku tylko wersja sedan.
Jak zwykle pierwszy numer jest tani i dzięki temu zachęca do zakupienia choć można gazetkę zobaczyć w internecie na stronie kolekcji: http://www.kolekcjawarszawam20.pl/ a części pomacać w empiku.
Skorzystałem z tańszej opcji zbierania modelu czyli prenumeraty ponieważ jest to zawsze oszczędność 5zł. na każdym numerze. Sporo tego wyjdzie bo kolekcja jest rozłożona na 100 numerów !

W blogu tym będę pokazywał co znajduje się w każdym numerze a także jak wygląda mój model Warszawy na każdym etapie budowy. =)

Zapraszam do zaglądania do mnie....

5 komentarzy:

  1. Cześć,

    Przypadkiem, szukając informacji o kolekcji, trafiłem na Twój blog. Życzę wytrwałości zarówno w budowie modelu jak i w prowadzeniu bloga. Też planuję prenumeratę i będę tutaj często zaglądał. Ciekawy jestem czy planujesz jakieś waloryzacje? Chociaż w sumie to najpierw trzeba zobaczyć jak to będzie wyglądało jak zacznie się składać.

    Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, cieszę się że jednak mój blog jest widoczny na świecie =p

    Jakość do ceny nigdy nie będzie działać w deagostini i podobnych wydawnictwach ale chyba nikt nie będzie się szczegółowo przyglądał Warszawie i jej brakom w wykonaniu. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanko czy w każdym numerze warszawki bedą elementy do montażu czy później będzie tylko samo czasopismo :P ?

    OdpowiedzUsuń
  4. yyyyyy a ja mam pytanko do Ciebie to w takim razie jak myślisz ze w następnych numerach bedzie sama gazetka to jak masz dalej budować model Warszawy ? Myślisz że z samych gazetek da radę to zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  5. żałuję, że nie zacząłem zbierać, chociaż ta rosyjska ma jednak ładniejszy kolor :-)

    OdpowiedzUsuń